Nie masz produktów w koszyku.

Dołącz do

Reklamacje

Bezpłatny zwrot i reklamacja – instrukcja krok po kroku

Szczegóły zwrotu

Chcesz dokonać zwrotu zamówionych produktów? A może zamierzasz odesłać produkt w ramach reklamacji? Skorzystaj z bezpłatnej przesyłki kurierskiej. To naprawdę proste!

1. Wejdź na stronę firmy kurierskiej, aby zgłosić chęć nadania przesyłki.

2. Uzupełnij szczegóły zwrotu. W tym celu:

  • wybierz powód zwrotu
  • wprowadź informacje, które pomogą nam zidentyfikować zamówienie (numer zamówienia lub faktury)
  • wpisz opcjonalnie dodatkowe uwagi.

Pod polem na uwagi zaznacz zgodę na postanowienia regulaminu oraz potwierdź swoją akceptację dla regulaminu usługi. Pozostałe pola możesz zaznaczyć opcjonalnie.

Dane nadawcy

3. Uzupełnij dane nadawcy, a następnie kliknij przycisk Dalej.

Sposób nadania zwrotu

4. Wybierz sposób nadania zwrotu. Możesz nadać przesyłkę w jednym z punktów DHL Parcelshop lub zamówić kuriera do domu.

5. Jeśli zdecydujesz się nadać przesyłkę w punkcie, wybierz tę opcję. Na górze zaznacz, czy chcesz wydrukować list przewozowy, czy wolisz, aby został wydrukowany w punkcie. Zlokalizuj punkt, w którym chcesz nadać przesyłkę. Możesz zrobić to:

  • przy pomocy wyszukiwarki, wpisując miasto, kod pocztowy i ulicę,
  • wybierając punkt na mapie (powiększysz ją przy użyciu przycisku + w prawym dolnym rogu mapy),
  • wybierając opcję Lokalizuj mnie.

Zamów kuriera

6. Jeżeli wolisz, żeby kurier odebrał przesyłkę od Ciebie z domu, kliknij przycisk Zamów kuriera. Wprowadź termin odbioru przesyłki. Zdecyduj, czy samodzielnie wydrukujesz list przewozowy, czy wolisz, aby kurier przyjechał z wydrukowaną etykietą.

Etap końcowy - potwierdzenie

7. Naciśnij przycisk Zwróć paczkę.

8. Otrzymasz wiadomość e-mail z listem przewozowym (w przypadku wyboru opcji samodzielnego wydruku). Możesz też pobrać go bezpośrednio ze strony przewoźnika.

9. Zapakuj przesyłkę i naklej na nią list przewozowy (w przypadku wyboru opcji samodzielnego wydruku). Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu zawartości przesyłki. Oczekuj na kuriera lub zanieś przesyłkę do punktu.

Szczegółowych informacji udziela Biuro Obsługi Klienta pod numerem tel. 22 512 54 00, e-mail: reklamacje@mango.pl

Szukasz pomocy? Wejdź na nasz profil na Facebooku i skontaktuj się z nami na Messengerze poprzez „Wyślij wiadomość”. Wejdź tu ->

Wygodny darmowy zwrot – zamów kuriera tutaj >>

x
Zadzwoń i zamów 22 548 65 69

Masz pytanie lub chcesz złożyć zamówienie? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o naszych produktach? Nasi konsultanci są do Waszej dyspozycji.

Zadzwoń do nas! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.